måndag 24 november 2008

På begäran: bilder på Teddy



5 kommentarer:

Anonym sa...

ja, han ser väl ungefär ut som jag kunde tänka mig. lite av en besvikelse... :)

Max sa...

Hemskt ledsen, Holma.

Anonym sa...

det är lugnt, inte ditt fel ju! koncentrera du dig på jackie istället ;)

för övrigt fick jag hemladdat coltranes "olatunji" idag. den rockar och rollar. en av hans sista livekonserter tydligen. med: sanders, alice, garrison och ali och ngn perc snubbe. det är "rejäl" musik.

ha det gött

Max sa...

Jesus H. Christ vilken vansinnig skiva. Satt och lyssnade idag med gardinerna nerdragna för att ingen skulle se mig. Sen var jag tvungen att byta till något mer lugnande: The Father the Son and the Holy Ghost. Pharoah Sanders borde fan sitta inspärrad, på mentalsjukhus eller zoo.

Anonym sa...

haha! gött att jag lyckades tipsa dig om en skiva dock =) glädjande, om du kommer hem till julen bör vi ses och exchangea lite. kommer över mycket fin och rare musik nuförtiden. säg till om du vill ha ngt speciellt till julklapp! ;)