torsdag 27 november 2008

Happy Thanksgiving!

Jaha, det här var ju jävligt kul. Thanksgiving är här och varenda jävel har lämnat stan, typ. Jag sitter i min tomma lägenhet och tänker att ensamhet ändå inte är samma sak som frihet (även om jag nu visserligen är fri att spela Olatunji på vilken volym jag vill). Tidigare i höst såg jag fram emot att fira högtiden med Nina, som jag kände i Shanghai, och hennes familj i LA men hennes morsa ligger på sjukhus blev det ingenting med det. Nähä.

Inte för att jag bryr mig, men det är mulet och regnigt ute. Igår tvingade jag mig in till stan för att köpa ett par nya skor, då det hade visat sig att mina kinesiska Nikekopior läckte som två såll. På vägen hem laddade jag upp med matvaror tillräckligt för att inte lämna hemmet under hela långhelgen. Varje skratt på bussen var en pil i bröstet; varje affärsbiträdes "happy thanksgiving!" en direkt förolämping.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad blev det för skor?

Max sa...

Ingen överraskning där, helt vanliga run dmc:s

Anonym sa...

va blev det för käk då? turkey?

Max sa...

snabbnudlar

Anonym sa...

cup of noodles and a quick wank

Anonym sa...

dags för en uppdatering snart?