fredag 21 november 2008

Nu till något annat

Ja, jag hörde att det får musiken att låta bättre.......det här? Det är RZA, GZA...special technique of shadowboxin’ fuck that....vad sa du? det är Ann Peebles. Det är O.V. Wright. Det är Emotions. Ghost Dog? Det är Syl Johnson. Det är Natural Four….få se nu nu....Ecstasy...Sweet Sticky Thing...Kool and the Gang...vadå? Players Association...lyssna nu....”Är det här jazz?”....eh..nej...fake jazz... Night Fever...Subway...Saying Goodbye To Lonely Nights....”Spela Santa Ana winds igen”....jaja för fan!.......hur visste han Santa Ana winds? Tog mig två år.... The purdie shuffle.....Home at Last... Black Market…hmmm….Elegant People....Portishead?...Rikki Don’t Lose That Number....Cameo...Atlantic Starr....Skin I’m in...My Love is Waiting....High Hopes...See Me...So glad I’m the one..... Babylon Sist...!!!!!!! VA????????....Vad hände nu? Vad fan hände med musiken?....Varför är han helt lugn? Drömde jag? ......jaha det var...han...fjärrkontrollen....Jaha volymen...haha..för högt? Nej? Ok....aaaaaaaahhhh......Green Flower Street....New Frontier...här ska vi stanna ett bra tag......So glad I’m the One…After The Party…Better Love.....Just det....mina kläder...jag ska bar...vilken maskin var det nu.....är dom mina kläder?....... ......hur länge har jag varit här inne??..... där är en tjej....”Vad gör du?” ”Du viker dom? ”Varför viker du kläderna?” ”Tycker du inte det är lättare att köra ner allt i påsen? Så här!"... "hej då!!”........hey..ska vi åka?...... ......nu är vi på samma ställe igen....... .......Hej tjejer...okej, ge mig kameran......klick!....var kommer du ifrån? Hawaii? Som Obama? Din faster känner Obama?… Reverand Wright-Bill Ayers pallin’ around with terrorists-Din faster, är hon terrorist? Hahaha...Jon Stewart, Colbert? Jon Stewart…..”I couldn’t have done it without the support of my best friend, the love of my life, the cornerstone of my family...ladies and gentlemen......William Ayers!!”…hahahahaha…haha……….vad nu? “Did he say terrorist!?” ”That’s not cool” ”I’m from the middle east ok?” ”You can’t SAY that!”….haha där är talk to the hand…hahaha....ha…ok…..........få se nu....på dansgolvet?…...Low Low Low Low Low Low Low Low.....titta på henne...jaså du kan dansa....jaha jag bryr mig inte...titta på henne....jag bryr mig inte om dig heller......se där en negress, eller mulatt...haha vad gör hon nu?.....ta det lugnt.....jaha så där du kan hålla på hela kvällen lilla negress....det blir ingen reaktion här....haha vilken sjuk dans........jaha där tröttnade hon ja.............jag med.........ska vi dra?.....ska vi åka hem?..Vill du också åka hem?...... ......Jaha vad fick man ut av den här kvällen då?...inte så jävla mycket....

3 kommentarer:

Anonym sa...

hehehe.. En helkväll!
Känns ganska intensiv när man läser det så här, allt uppspaltat på vartannat. Gillar bäst episoden där musiken styrs ner! Fan vad man känner igen dig där :)

Anonym sa...

Skrev Alex

Anonym sa...

mäktigt