onsdag 19 november 2008

New directions in blogging

Responsen på senaste inlägget fick mig att tänka om när det gäller den här bloggen. Det verkar som att delgivande av lite äkta känslor då och då smäller högre än blaserade beskrivningar av yttre förlopp; som att självupplevda erfarenheter är mer engagerande läsning än trötta reportage från tv-soffan. Jag kommer nu därför att gå tillbaka i minnet och ta om det här från början. Och den här gången lägger jag lite känsla bakom orden. Jag har också insett att romantiska eskapader är kanske det man helst vill läsa om, särskilt om de inte går helt enligt planerna. Uppdatering följer.

2 kommentarer:

Gustaf Lilja sa...

om det blir mer av föregående stoff så kommer du snart kunna annonsera på plats...hoppas allt är bra. Håller med Fredrik, verkar inte alls som om inget händer med sådana kvällar ;)
Ha det bäst!

Anonym sa...

öppna upp dig max! blomma ut! jag längtar efter boken som påbörjades under en intensiv tid på st. petri.