måndag 22 september 2008

Igår söndag

Jag flyttade in i lördags. Igår dök min lägenhetskamrat Brian upp. Vi presenterade oss för varandra. Sedan frågade han "dricker du?", och "röker du?". Han förklarade att han röker mycket. Det hjälper honom att koppla av. "Jag går till skolan hög", sa han, "till tentor". Sedan åkte vi till Jack in the Box och åt lunch. Han tog en Supreme Cheese, jag en Ultimate Bacon. På vägen hem berättade han att bilen var köpt för pengar han hade tjänat när han gick i åttan och sålde tjack och pcp. På eftermiddagen tittade vi på en stonerfilm. Sedan åkte vi till ett keg party. Folk spelade beer pong och drack öl ur en tunna. Vi pratade med några tjejer födda 1990. De ville röka på eller åka till en öppen spritbutik. Det var söndag, så allt var stängt. Vi kallade det en kväll och åkte hem.

3 kommentarer:

Gustaf Lilja sa...

Tjopps

Så mycket amerika på en och samma dag...fördomar rymmer uppenbarligen mycket sanning då många av mina fanns med i din historia. Hoppas du har roligt!

Fredrik F sa...

Och var ska detta sluta? Väntar ivrigt på ... finns det någon höstmotsvarighet till spring break?

Unknown sa...

ren poesi