söndag 15 februari 2009

Förbjuden frukt e puligt

En annan grej som är synd med att jag inte har någon kamera är att jag inte kan visa upp vilken het milf jag träffade i Baltimore. Hon hade bara ett problem, att hon var gift. Hennes man var outta town dock, närmare bestämt i Irak. Tracy, som hon hette, tog hand om sina två barn på egen hand, vilket enligt vad hennes (fula) polare berättade för mig var lika bra det, eftersom mannen var lite av en wife beater.

Vi hängde i en bar och restaurang som hette Brewer's Art. Tracy och hennes polare var i min ålder, 26, och Tracy var liksom jag på besök i stan, från Georgia. Hon var glad och sprudlande och när hon blev full började hon ge mig komplimanger.

När jag gick på toaletten mötte hon mig utanför efteråt och sa att hon var tvungen att ta mitt nummer åt sin polare. Jag gav det till henne med orden att det hon borde ha det istället. Hon skrattade och gick själv in på toaletten. Utanför, i restaurangen där jag väntade, var det vid det här laget folktomt. Jag stod och visslade slutet på Sittin' on the dock of the bay när Tracy kom ut bakom mig och körde upp sina händerna under min skjorta. "Känn hur kalla de är!" skrattade hon. Jag tyckte inte alls de var kalla - tvärtom hade de en mycket behaglig temperatur. Jag talade om för henne hur jävla HET hon var, och hon var med på noterna. Strax hejdade hon sig emellertid och drog med mig därifrån.

Utomhus satt jag sedan tätt bredvid Tracy, som lekfullt satt och gungade mitt ben med sin fot, medan mina polare stod upp pekade menande på sina klockor. Mitt hem i DC var långt därifrån och Tracy hade inget eget ställe att sova på i Baltimore, men vi kan säga att jag slet mig därifrån av moraliska skäl.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar att du fick med Otis-visslandet i detta rafflande drama!

Kalerov sa...

OIe, jag saknar din blogg! Dax för att uppdatera så man kan sitta och mysa lite!

Max sa...

Då min tillvaro är "outsägligt torftig" just nu finner jag inte mycket att skriva om.(Jag trodde en tripp till LA och knarkkrigets Mexiko med Dale skulle ge mig lite inspiration att skriva, men tydligen inte.)Men jag skrev precis ett ganska personligt inlägg på http://twoagainstnature.wordpress.com/

Anonym sa...

Ja, formentlig sa det er